Istorijat

SOĆA SERVIS je osnovan 1990. godine, na “Salajki”, jednom od dva najstarija dela grada Novog Sada, na tačnoj lokaciji, gde su događaji i fakti od pre par vekova dali priču i osnov za naziv servisa - SOĆA.

Izvorna delatnost je bila popravka veš mašina, bojlera i termičkih uređaja. Kao i svaka mlada firma, proteklo je nekoliko godina u "traženju svog mesta na tržištu", što je dovelo do razvoja i širenja delatnosti i na druge tehnike (mašine za suđe, sušare, ugradna tehnika, frigomehanika).

1995. godine Soća Servis proširuje delatnost na - trgovina rezervnim delovima i opremom. 

1997. SOĆA SERVIS potpisuje prve ugovore kao grancijski ovlašćeni servis za regiju grada novog Sada za više brendova (ELIN, GORENJE, CANDY, WHIRLPOOL...).

1998. se implementira prva elektronska obrada podataka, što je omogućilo da se dobije bolja podrška korisnika, realizacija garancije na date usluge, bolje praćenje aparata i održavanje.

Novi milenijum Soća Servis dočekuje sa iskorakom u potpuno novi svet komunikacija – na svetlo dana je iznešena naša prva web prezentacija (soca.co.yu).

2005. se potpisuje ugovor o servisiranju u garanciji za regiju grada Novog Sada, sa grupacijom ELECTROLUX (ELECTROLUX, AEG, ZANUSSI), dok se 2007. potpisuje direktan ugovor kao servis partner za teritoriju Republike Srbije, gde SOĆA SERVIS organizuje i servisnu mrežu.

Slede takođe direktni ugovori sa inopartnerima za SEB grupu (TEFAL, ROWENTA, KRUPS, MOULINEX) i FRANKE (ekskluzivna ugradna kuhinjska tehnika i oprema).

Posebno smo ponosni sa ugovorom za belgijski PRIMUS - porfesionalna oprema za vešeraje, kao i LIEBHERR, kućna i profesionalna HACCP i medicinska vrhunska rashladna tehnika.

Delatnost

SOĆA SERVIS se bavi ugradnjom, popravkom i održavanjem samostojećih i ugradnih aparata za domaćinstvo, bele tehnike, profesionalne ugostiteljske opreme, opreme za vešeraje, klimatizacijom i ventilacijom. “Servisiranje” se radi po ugovoru, u garanciji i van garancije, za autorizovane brendove, kao i samostalno, po zahtevu korisnika. Bitan segment u domenu usluge "SOĆA Servis AD" predstavlja zastupništvo i tehnička podrška postprodaje za Republiku Srbiju vodećih svetskih proizvođača bele tehnike - grupacije ELECTROLUX (Zanussi, Electrolux, AEG) i TEFAL, MOULINEX, ROWENTA i KRUPS. SOĆA SERVIS se takođe bavi i prodajom rezrevnih delova, prateće opreme i gotovih proizvoda. Tu se, ponovo, ističe uvoz delova za grupaciju ELECTROLUX i TEFAL, MOULINEX, ROWENTA i KRUPS, ali nikako ne zaostaje ni izbor rezervnih delova za GORENJE i druge priznate proizviđače. Novijeg datuma, SOĆA SERVIS nudi i ekološki biorazgradive proizvode za higijenu i održavanje, po visokim standardima HACCP-a, papirnu galanteriju i druge proizvode namenjene podršci grupacije za proizvodnju i obradu hrane, ugostiteljima, hotelijerima (HORECA sistemi), firmama koje se bave tehničkim održavanjem, ali i drugim privrednim granama. "SOĆA Servis AD" se bavi i distribucijom prateće opreme za usisivače (kese, filteri, papučice) svetskog lidera MENALUX, koji proizvodi za gotovo SVE vodeće svetske proizvođače usisivača.

Ciljevi

Cilj SOĆA SERVIS-a, je da postigne kompletno zaokruženi nivo usluge ka korisnicima bele tehnike, profesionalnih uređaja ugostiteljstva i gastro opreme, opreme za vešeraje i klimatizacije. Počevši od preporuka kupovine (asisitiranje u odabiru, planiranju i projektovanju uređaja i njegovog okruženja, sistema i procesa), preko isporuka, motaže i puštanja u rad, zatim preporuke korišćenja, praćenje rada uređaja i opreme, kako za vreme garancije, tako i u preostalom životnom veku korišćenja uređaja i opreme uz posebno obraćanje pažnje na tehničku funkcionalnost, bezbednost korisnika i okoline, ekonomičnog korišćenja i upravljanja istima, preko prijava eventualnih kvarova, obezbeđivanja delova uz kompletnu uslugu popravke i održavanja, do obezbeđivanja prateće opreme i svih sredstava za održavanje uređaja u širokom smislu. Tendendcija saradnje je ka ugovorenim partnerima i dugoročna saradnja, koja svakako daje najbolje rezultate - kako po brzini reagovanja i minimalnim brojem kvarova/nedostataka, do najmanjih troškova održavanja i maksimalne efikasnosti samih uređaja, što je verujemo cilj svakog korisnika. Namera je da se uz konstantno školovanje i unapređenje znanja tehničara, kroz korišćenje kvalitetnih alata, opreme i savremenih tehnologija - svi procesi podignu na nivo visoke efikasnosti u odnosu na cenu pružene usluge, a sve u korist kupca uz poštovanje vremena i dogovorenih obaveza.