Servis bele tehnike
Svi naši korisnici su navikli na visok stepen saradnje (preporuka za isplativost popravke, posao nakon predračuna, preporuke za kupovinu, kvalitetni tj. originalni rezervni delovi, povoljna cena rezervinh delova), kao i na zavidan nivo usluga (garancija na izvršeni rad, efikasni i obučeni majstori, povoljna popravka). Jednostavno, naš posao počinje onog trenutka kada vi kupite aparat, kako u garanciji, tako i kada garancija istekne – do kraja radnog veka aparata, omogućavamo korisniku da uživa u korišćenju bele tehnike, a ujedno omogućavamo da tehnička bezbednost po korisnika i okolinu bude na odgovarajućem nivou.
Rad u garanciji
centralni servis i nosilac servisne mreže za Republiku Srbiju za brendove:
- ELECTROLUX
- AEG
- ZANUSSI
- TEFAL
- ROWENTA
- KRUPS
- MOULINEX
- PRIMUS
Vrši se obuka tehničara, upoznavanje sa novim tehnologijama i procesima, upoznavanje i upotreba savremenih alata, kao i uvoz i distribucija originalnih rezervnih delova i prateće opreme.
Rad van garancije
Saradnja sa Gorenjem je odlično razvijena (edukacija, praćenje tehničkih novina). Ugovoreno se radi distribucija originalnih rezervnih delova Gorenje, kao i potrošni materijal za Gorenje aparate.
Soća Servis radi i druge priznate brendove:
Bosch, Siemens, Whirlpool, Ariston, Indesit, Hot Point, Beko, Arcelik, Altus, Elektrobregenz, Hisense, Privileg, LG, Samsung, Candy, Hansa, Midea, Amica...
Većina potrebnih rezervnih delova se korisnicima isporučuje - sa lagera Soća Servisa. Ukoliko eventulano nedostaje potreban rezervni deo, ili nije dobavljiv u Srbiji, od inopartnera se poručuju delovi najdalje jednom nedeljno.
Na ovaj način svaka prijava kvara (neispravna veš mašina, ako grejač ne radi na šporetu, mašina za suđe neispravna, kućna pekara za hleb loše peče hleb, ili bilo koji drugi aparat u domaćinstvu) se rešava maksimalno brzo, profesionalno i efikasno, majstori su stručni, koriste originalni rezervni deo, po povoljnoj ceni, a za ceo posao se obezbeđuje garancija na rad i garancija na ugrađeni deo.