O nama i Kontakt - SOĆA Servis bele tehnike Novi Sad
O nama

ISTORIJAT
"Soća servis AD" je osnovan 1990. godine, na "Salajki", jednom od dva najstarija dela grada Novog Sada, na tačnoj lokaciji, gde su događaji i fakti od pre par vekova dali priču i osnov za naziv servisa - Soća.
Izvorna delatnost je bila popravka veš mašina, bojlera i termičkih uređaja. Kao i svaka mlada firma, proteklo je nekoliko godina u "traženju svog mesta na tržištu", što je dovelo do razvoja i širenja delatnosti i na druge tehnike (mašine za suđe, sušare, ugradna tehnika, frigomehanika).
ISTORIJA
DELATNOST
"Soća servis AD" se bavi ugradnjom, popravkom i održavanjem samostojećih i ugradnih aparata za domaćinstvo, bele tehnike, profesionalne ugostiteljske opreme, opreme za vešeraje. Servisiranje se radi po ugovoru, u garanciji i van garancije, za autorizovane brendove, kao i samostalno, po zahtevu korisnika.
VIZIJA
Pružiti premium uslugu - kako u domenu servisiranja aparata bele tehnike, profesionalnih uređaja i gastro opreme, tako i u domenu prodaje rezervnih delova bele tehnike i aksesoara za male kućne aparate, a sve to kroz pružanje kvalitetnih i tačnih informacija kupcima.
MISIJA
Misija "Soća servis AD" jeste da na teritoriji Republike Srbije postigne kompletno zaokružen nivo usluge ka korisnicima bele tehnike, profesionalnih uređaja ugostiteljstva i gastro opreme.
Počevši od preporuka kupovine (asisitiranje u odabiru, planiranju i projektovanju uređaja i njegovog okruženja, sistema i procesa), preko isporuka, montaže i puštanja u rad, zatim preporuke korišćenja, praćenje rada uređaja i opreme, kako za vreme garancije, tako i u preostalom životnom veku korišćenja uređaja i opreme uz posebno obraćanje pažnje na tehničku funkcionalnost, bezbednost korisnika i okoline, ekonomičnog korišćenja i upravljanja istima, preko prijava eventualnih kvarova, obezbeđivanja delova uz kompletnu uslugu popravke i održavanja, do obezbeđivanja prateće opreme i svih sredstava za održavanje uređaja u širokom smislu. Tendendcija saradnje je ka ugovorenim partnerima i dugoročna saradnja, koja svakako daje najbolje rezultate - kako po brzini reagovanja i minimalnim brojem kvarova/nedostataka, do najmanjih troškova održavanja i maksimalne efikasnosti samih uređaja, što je verujemo cilj svakog korisnika. Namera je da se uz kontinualno obrazovanje i unapređenje stručne spreme tehničkih lica, kroz korišćenje kvalitetnih alata, opreme i savremenih tehnologija - svi procesi podignu na nivo visoke efikasnosti i efektivnosti u odnosu na cenu pružene usluge, a sve u korist kupca uz poštovanje vremena i dogovorenih obaveza, kako od strane prodavca tako i od strane kupca.
Kontakt
Soća Servis AD, Identifikacioni podaci.pdf
Ponedeljak - petak: 9:00-17:00h
Subota: 9:00-13:00h