DATA SOĆA
Pronađi deo

O nama i Kontakt - SOĆA Servis bele tehnike Novi Sad

O nama

O nama

ISTORIJAT

"Soća servis AD" je osnovan 1990. godine, na "Salajki", jednom od dva najstarija dela grada Novog Sada, na tačnoj lokaciji, gde su događaji i fakti od pre par vekova dali priču i osnov za naziv servisa - Soća.

Izvorna delatnost je bila popravka veš mašina, bojlera i termičkih uređaja. Kao i svaka mlada firma, proteklo je nekoliko godina u "traženju svog mesta na tržištu", što je dovelo do razvoja i širenja delatnosti i na druge tehnike (mašine za suđe, sušare, ugradna tehnika, frigomehanika).

ISTORIJA

1990
Osnivanje 'Soća servis AD' na Salajki.
1995
Proširenje delatnosti na trgovinu rezervnim delovima.
1997
Potpisivanje prvih ugovora kao garancijski ovlašćen servis.
1998
Implementacija prve elektronske obrade podataka.
2000
Pokretanje prve web prezentacije.
2005
Ugovor sa grupacijom ELECTROLUX.
2007
Direktni ugovor sa SEB grupom.

DELATNOST

"Soća servis AD" se bavi ugradnjom, popravkom i održavanjem samostojećih i ugradnih aparata za domaćinstvo, bele tehnike, profesionalne ugostiteljske opreme, opreme za vešeraje. Servisiranje se radi po ugovoru, u garanciji i van garancije, za autorizovane brendove, kao i samostalno, po zahtevu korisnika.

VIZIJA

Pružiti premium uslugu - kako u domenu servisiranja aparata bele tehnike, profesionalnih uređaja i gastro opreme, tako i u domenu prodaje rezervnih delova bele tehnike i aksesoara za male kućne aparate, a sve to kroz pružanje kvalitetnih i tačnih informacija kupcima.

MISIJA

Misija "Soća servis AD" jeste da na teritoriji Republike Srbije postigne kompletno zaokružen nivo usluge ka korisnicima bele tehnike, profesionalnih uređaja ugostiteljstva i gastro opreme.

Počevši od preporuka kupovine (asisitiranje u odabiru, planiranju i projektovanju uređaja i njegovog okruženja, sistema i procesa), preko isporuka, montaže i puštanja u rad, zatim preporuke korišćenja, praćenje rada uređaja i opreme, kako za vreme garancije, tako i u preostalom životnom veku korišćenja uređaja i opreme uz posebno obraćanje pažnje na tehničku funkcionalnost, bezbednost korisnika i okoline, ekonomičnog korišćenja i upravljanja istima, preko prijava eventualnih kvarova, obezbeđivanja delova uz kompletnu uslugu popravke i održavanja, do obezbeđivanja prateće opreme i svih sredstava za održavanje uređaja u širokom smislu. Tendendcija saradnje je ka ugovorenim partnerima i dugoročna saradnja, koja svakako daje najbolje rezultate - kako po brzini reagovanja i minimalnim brojem kvarova/nedostataka, do najmanjih troškova održavanja i maksimalne efikasnosti samih uređaja, što je verujemo cilj svakog korisnika. Namera je da se uz kontinualno obrazovanje i unapređenje stručne spreme tehničkih lica, kroz korišćenje kvalitetnih alata, opreme i savremenih tehnologija - svi procesi podignu na nivo visoke efikasnosti i efektivnosti u odnosu na cenu pružene usluge, a sve u korist kupca uz poštovanje vremena i dogovorenih obaveza, kako od strane prodavca tako i od strane kupca.

Kontakt

Soća Servis AD, Identifikacioni podaci.pdf

Radno vreme:

Ponedeljak - petak: 9:00-17:00h

Subota: 9:00-13:00h

📱Mobilni:

(+381) 063 444 085

📧Email:

servis@soca.rs

Kontaktirajte nas

Gde se nalazimo?

Kako do nas?

soca mapa