ISTORIJAT

"Soća servis AD" je osnovan 1990. godine, na "Salajki", jednom od dva najstarija dela grada Novog Sada, na tačnoj lokaciji, gde su događaji i fakti od pre par vekova dali priču i osnov za naziv servisa - Soća.

Izvorna delatnost je bila popravka veš mašina, bojlera i termičkih uređaja. Kao i svaka mlada firma, proteklo je nekoliko godina u "traženju svog mesta na tržištu", što je dovelo do razvoja i širenja delatnosti i na druge tehnike (mašine za suđe, sušare, ugradna tehnika, frigomehanika).

Izvorna delatnost je bila popravka veš mašina, bojlera i termičkih uređaja. Kao i svaka mlada firma, proteklo je nekoliko godina u "traženju svog mesta na tržištu", što je dovelo do razvoja i širenja delatnosti i na druge tehnike (mašine za suđe, sušare, ugradna tehnika, frigomehanika).

1995. godine "Soća servis AD" proširuje delatnost na trgovinu rezervnim delovima i opremom.

1997. godine "Soća servis AD" potpisuje prve ugovore kao garancijski ovlašćen servis za regiju grada novog Sada za više brendova (Elin, Gorenje, Candy, Whirlpool...).

1998. se implementira prva elektronska obrada podataka, što je omogućilo da se dobije bolja podrška korisnika, realizacija garancije na date usluge, bolje praćenje istorije servisiranja aparata i održavanje.

Novi milenijum "Soća servis AD" dočekuje sa iskorakom u potpuno novi svet komunikacija – na svetlo dana je izašla naša prva web prezentacija - soca.co.yu.

2005. se potpisuje ugovor o servisiranju u garanciji za regiju grada Novog Sada, sa grupacijom ELECTROLUX (ELECTROLUX, AEG, ZANUSSI), dok se 2007. potpisuje direktan ugovor kao servis partner za teritoriju Republike Srbije, gde "Soća servis AD" organizuje i servisnu mrežu.

Slede takođe direktni ugovori sa inopartnerima za SEB grupu (Tefal, Rowenta, Krups, Moulinex) i FRANKE (ekskluzivna ugradna kuhinjska tehnika i oprema).

Posebno smo ponosni sa ugovorom sa belgijskim proizvođačem PRIMUS - profesionalna oprema za vešeraje (industrijske veš mašine, sušare i valjci za peglanje).

DELATNOST

"Soća servis AD" se bavi ugradnjom, popravkom i održavanjem samostojećih i ugradnih aparata za domaćinstvo, bele tehnike, profesionalne ugostiteljske opreme, opreme za vešeraje, klimatizacijom i ventilacijom. Servisiranje se radi po ugovoru, u garanciji i van garancije, za autorizovane brendove, kao i samostalno, po zahtevu korisnika.

Bitan segment u domenu usluga "Soća servis AD" predstavlja zastupništvo i tehnička podrška postprodajnih aktivnosti za teritoriju Republike Srbije vodećih svetskih proizvođača bele tehnike - grupacije Electrolux (Electrolux, AEG, Zanussi) i SEB grupacije (Tefal, Rowenta, Moulinex, Krups).

"Soća servis AD" se takođe bavi i prodajom rezrevnih delova, prateće opreme i gotovih proizvoda. Tu se, ponovo, ističe uvoz delova za grupaciju Electrolux i SEB, ali nikako ne zaostaje ni izbor rezervnih delova za Gorenje, BEKO, Bosch i druge priznate proizvođače.

Novijeg datuma, "Soća servis AD" nudi i ekološki biorazgradive proizvode za higijenu i održavanje, po visokim standardima HACCP-a, papirnu galanteriju i druge proizvode namenjene podršci grupacije za proizvodnju i obradu hrane, ugostiteljima, hotelijerima (HORECA sistemi), firmama koje se bave tehničkim održavanjem, ali i drugim privrednim granama. "SOĆA servis AD" se bavi i distribucijom prateće opreme za usisivače (kese, filteri, papučice) svetskog lidera MENALUX, koji proizvodi za gotovo sve vodeće svetske proizvođače usisivača.

Takođe, "Soća servis AD" je prisutan i u sferi prodaje i održavanja industrijskih veš mašina, sušara i valjaka za peganje belgijskog proizvođača PRIMUS.

VIZIJA

Pružiti premium uslugu - kako u domenu servisiranja aparata bele tehnike, profesionalnih uređaja i gastro opreme, tako i u domenu prodaje rezervnih delova bele tehnike i aksesoara za male kućne aparate, a sve to kroz pružanje kvalitetnih i tačnih informacija kupcima.

MISIJA

Misija "Soća servis AD" jeste da na teritoriji Republike Srbije postigne kompletno zaokružen nivo usluge ka korisnicima bele tehnike, profesionalnih uređaja ugostiteljstva i gastro opreme, opreme za vešeraje i klimatizacije.

Počevši od preporuka kupovine (asisitiranje u odabiru, planiranju i projektovanju uređaja i njegovog okruženja, sistema i procesa), preko isporuka, montaže i puštanja u rad, zatim preporuke korišćenja, praćenje rada uređaja i opreme, kako za vreme garancije, tako i u preostalom životnom veku korišćenja uređaja i opreme uz posebno obraćanje pažnje na tehničku funkcionalnost, bezbednost korisnika i okoline, ekonomičnog korišćenja i upravljanja istima, preko prijava eventualnih kvarova, obezbeđivanja delova uz kompletnu uslugu popravke i održavanja, do obezbeđivanja prateće opreme i svih sredstava za održavanje uređaja u širokom smislu. Tendendcija saradnje je ka ugovorenim partnerima i dugoročna saradnja, koja svakako daje najbolje rezultate - kako po brzini reagovanja i minimalnim brojem kvarova/nedostataka, do najmanjih troškova održavanja i maksimalne efikasnosti samih uređaja, što je verujemo cilj svakog korisnika. Namera je da se uz kontinualno obrazovanje i unapređenje stručne spreme tehničkih lica, kroz korišćenje kvalitetnih alata, opreme i savremenih tehnologija - svi procesi podignu na nivo visoke efikasnosti i efektivnosti u odnosu na cenu pružene usluge, a sve u korist kupca uz poštovanje vremena i dogovorenih obaveza, kako od strane prodavca tako i od strane kupca.

Ovakvu premium uslugu "Soća servis AD" povezuje i sa premium proizvodima – od kućnih aparata bele tehnike u ponudi su aparati grupacije ''Electrolux'', dok od profesionalnih aparata u ponudi su industrijske veš mašine, sušare i valjci za peglanje proizvođača "PRIMUS". Kada je klimatizacija u pitanju, u ponudi su rashladni sistemi visoke klase, proizvođača "Gree".

Na ovaj način, "Soća servis AD" nastoji da unapređuje svoje kapacitete i poboljša svoje mesto na tržištu bele tehnike, profesionalnih aparata ugostiteljstva i gastro opreme. Najveća prednost "Soća servis AD" su njegovi zaposleni, čije blagostanje, prosperitet i zadovoljstvo su od krucijalnog značaja rukovodstvu.